Lemppari talviaktiviteetit x3

Oon ennen kuulunut vähän siihen sakkiin, joka aina syksyn tullen harmittelee kylmeneviä päiviä ja pimeneviä iltoja. Jotenkin talven tulo on aina tarkoittanut sellaista pientä mielialan laskua ja oon ensilumen tulosta saakka odotellut vaan kevättä.

Tänä talvena oon kuitenkin nauttinut ihan eri tavalla kirpeistä pakkaspäivistä ja kenkien alla narskuvasta lumesta. Salaa oppinut jopa vähän tykkäämään siitä. Iso tekijä on ollut tuo pikku pakkanen ja meitä ihastuttanut aurinko, joka saa talven jotenkin heräämään henkiin. Ainakin täällä Tampereella talvi on kohdellut meitä tosi kivasti: lunta, vähän pakkasta ja aurinko. Päätin tulla jakamaan mun kolme lemppari talviaktiviteettia, joiden avulla mä oon saanut talvesta imettyä paljon energiaa ja hyvää mieltä:

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Luistelu järven jäällä. Toimii erinomaisesti myös kävellen tai vaikkapa hiihtäen. Oon ihan mykistynyt noista maisemista, mitkä sieltä avautuu. Samalla se on jotenkin niin rauhoittavaa ja avaavaa. Lisäksi ainakin oman kokemukseni muutkin ihmiset nauttivat tästä sillä kaikilla vastaantulijoilla on hymy korvissa, ihan parasta. Muista silti tsekata jäätilanne, ennen jäälle lähtemistä!!

Pulkkailu. Siis kuka muka sanoo, että tämä on tarkoitettu vain lapsille? Ihan törkeän hauskaa ja samalla, mitä parempaa liikuntaa. Jos et kehtaa lähteä kaveriporukalla, nappaa tutun lapsi mukaan ja heittäydy!

Pulahtaminen avannossa. Vitsit mitkä adrenaliinit tästä saa. Saunomiset päälle ja virkeällä mielellä kohti uutta päivää. Tänä talvena täytyy ehdottomasti vielä päästä. Kenetköhän saisin suostuteltua mukaan, anyone?

Mitkä on sun lemppari juttuja talvella?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s